niedziela, 2 lutego 2014

Prologue

Mówią  ,że Rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, ale ty bądź zawsze sobą, zostań prawdziwy dla siebie i nigdy nie... poświęcaj siebie dla kogoś. Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś. Życie jest piękne - kolejne kłamstwo.  W moim życiu nie było nic pięknego. Wspomnienia  to one  bolą najbardziej .Rodzice byli alkoholikami i po 5 latach znalazłam się w domu dziecka. Kolejny rozdział życia, o którym pragnę zapomnieć. No prawie... Poznałam tam moją najlepszą przyjaciółkę, Mary.Rok  temu  wypuścili nas  z tego ośrodka.Jest ze mną odkąd pamiętam. Wszystko robimy razem.Zawsze mogłam  się z  nią  porozmumieć  ,mamy  wspólne tematy. A teraz? Teraz czekam z nią na werdykt. Spełniając marzenie mam nadzieje na nowe życie. Ale czy uda nam się dostać do najlepszego zespołu tanecznego na świecie? Zobaczymy...

6 komentarzy:

  1. Wow! Genialne... Masz talent. Jestem ciekawa 1 rozdziału. Czekam z niecierpliwością x

    OdpowiedzUsuń
  2. KURDE! Daj już 1 rozdział bo nie witrzymam *-* kjdsfxchvkhxs

    OdpowiedzUsuń
  3. OSZ KURDE.
    Ja pierdzielę, kiedy I rozdział?
    Zrobiłaś swoje i wykonałaś to zadanie świetnie.x
    Masz świetny styl pisania. :)
    Informuj mnie.
    @hazz_aka_angel

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow :) Jest super jak na razie :)) Idę czytać 1 rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zaczyna .... ♥♡

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K