niedziela, 2 lutego 2014

Chapter One - The new beginning...

Caroline Pov
- Gotowa? - zapytałam przyjaciółkę, stojąc przed dużym budynkiem. Miała się tam odbyć pierwsza próba zespołu. Wciąż jestem w szoku, że udało nam się tam dostać, tak samo twierdzi  Mary. Dostaliśmy  szanse  na nowy rozdział  w życiu.  Weszliśmy do wytwórni.Jego  wnętrze  było  całkiem  przyjemne. Ściany  były  koloru  czerwonego .  Rozpięłam swój  płaszcz i  podeszłam do tak zwanego pokoju informancyjnego . Za  mną  podążała moja  przyjaciółka.
-  Dzień Dobry - przywitałam  młodą  dziewczynę z uśmiechem na  twarzy .
- Dzień dobry ,  w czym  mogę  paniom  służyć? - odpowiedziała  dziewczyna.
-Ja  wraz  z  koleżanką  byłyśmy umówione  z  Panem Dyrektorem.
- Dobrze, proszę  chwilkę  poczekać . 
Po czym podeszła  do  telefonu i  wystukała  jakiś  numer. 
-Panie  Dyrektorze? ... Tak.. Miałam pana poinformować  gdy  przybędą P.Evans  i  P.Watson....
Dobrze przekażę  informację,po  czym odłożyła  słuchawkę.
-  P.   dyrektor  zaraz do  państwa  zejdzie,proszę  usiąść  sobie  tutaj  na kanapie .
- Dobrze  dziękujemy- odparła  Mary. 
Po  pięciu  minutach  czekania  na  całkiem wygodniej kanapie u  schyłku  schodów  pojawił się  wysoki mężczyzna ,który na  moje  oko miał   gdzieś  trzydzieści pięć lat. Jego  włosy  były  koloru  czarnego. Był  nawet  młody. Po  czym  podszedł, do nas.
- Witam  państwa, nazywam się Christopher Thomas , jestem  dyrektorem  wytwórni. Miło  mi  panie  gościć.  
- Witamy  , my  również  się  cieszymy - odparłyśmy  razem jednocześnie.
-My  również.
- Mówmy sobie  po imieniu będzie nam  łatwiej  Christopher .
-Mary, Caroline -odpowiedziałyśmy
-Pozwólcie ,że oprowadzę  was  po  wytwórni,opowiem  wszystko oraz przedstawię  was  zespołowi z  którym  będziecie   większość  czasu  pracować. 
-Dobrze -odpowiedziałyśmy.
Po  czym weszliśmy  schodami na pierwsze  piętro.  Całe  piętro  było  pokryte kolorem  turkusowym.  Pokój  za  pokojem ,dzięki temu poznawałyśmy   cały  budynek .   Czas  przyszedł na  drugie  piętro.Kolejne schody. Ściany  były   pokryte   kolorem   ciemnym niebieskim.  
-Na   tym  piętrze   głównie  są  sale  zespołów  lub  wykonawców..  mamy też   salę  taneczno -treningową - powiedział-  teraz zapoznam  was   z zespołem  "Little  Mix" . Miłe  ,sympatyczne  dziewczyny mam nadzieję ,że się zaprzyjaźnicie i  bedzie  wam  się miło współpracować- dokończył .Po czym  weszliśmy do  sali  nagrywaniowej. Rozeszły  się   tony  piosenki.

"Change, change your life, take it all
We gonna stick together know we get through it all
Change, change your life, take it all
You're gonna use it to become what you've always known
(Become what you've always known)"

Ja wraz   Mary  przyglądałyśmy się śpiewającym  obcym  nam  dziewczynom, a  dyrektor  szepnał  coś   chłopakowi  ,którego  również nie  znamy . Po  chwili  dziewczyny  przerwały  próbę  i  weszły do  pomieszczenia   w którym się  się  znajdowałyśmy. Uśmiechnęły  się  do nas ,a  my odwzajemniłyśmy  uśmiech. 
- Dziewczęta  ,proszę  was   chodźcie  za mną - poprosił  Christopher .
Po  czym   udałyśmy  się do  kolejnej  sali.   Sala   była  wieka  dużo  miejsc  siedzących .
- Chereografistka   przyjdzie   za  jakąś  godzinę. Będziecie  tworzyć  nowy   układ   do  teledysku . Zapoznajcie  się  ze sobą , widziałem  ze macie  wiele  ze sobą   wspólnego .Mam nadzieje ,że dziewczęta nie  będą  sprawiać wam  kłopotów.  Dziewczyny  popatrzyły na siebie.
- No to ja  może  zacznę -  odezwała  się  pewna  dziewczyna o blond  włosach- Nazywam się   Perrie.. Perrie  Edwards  .Po  czym  wystawiła  rękę na przywitanie. Odwzajemniłam  uścisk .
- Caroline Evans - odpowiedziałam  z uśmiechem. 
Po  czym  tak  samo  postąpiła   reszta dziewczyn
z zespołu  . Są  całkiem  miłe.Wymieniłyśmy  się  z dziewczynami  numerami .Rozmawiając   tak     o rożnych  ,dowiedzieliśmy  się  ze  mamy   sporo  ze  sobą związanych  rzeczy. . A  czas  płynął  zdecydowanie  szybko.

Pierwszy  rozdział   juz  napisany ..  Uf..  myślałam  ,że  się juz nie  wyrobie.
Liczę  na  komy. Drugi chapter  pojawi  się   niedługo ,myślę że jutro  zacznę  juz pisać.

3 komentarze:

  1. Jeju... Masz talent dziewczyno. Warto było Cię trochę pomęczyć :p To jest bombowe, a ja czekam na next. ;)
    Twoja wariatka x

    OdpowiedzUsuń
  2. fdgjdhgdhhdsg Czekam na next! *-*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K