sobota, 31 maja 2014

Information

                                         
                                                Witam  Was Wszystkich!
Jejciuuu   jak  mnie  tu dawno  nie  było..
Przepraszam ,że  was  zaniedbałam  ,szkoła  ,sprawdziany ,kartkówki  ,testy  dyrektorskie    ,siedzenie nad  książkami  (wkuwanie)  i wgl..  A oprócz  tego   brak  zupełnej weny   ale  odzyskałam  ją ostatnio   więc   wróciło wszystko do normy .  A no właśnie   jutro  dzień dziecka . Co chcielibyście  dostać?  Ja  na pewno coś z  1D i LM   no  i  nowy telefon  ale   to niestety ode  mnie nie  zależy hahah. A ja  zrobię wam  prezent  na dzień dziecka dzisiaj  w formie   rozdziału  .  Wstawię  go za  jakąś  niecała   godzinkę jak  wrócę z psem x. Mam  pytanie zna  ktoś  lub  robi sam szablony ? Przydałby mi się nowy  a nikogo nie znam takiego. Jak  ktoś zna  to poddajcie( skomentujcie  pod notką) Noto  ja lecę także  do zobaczenia :)  . Ps:Tutaj  macie zdjątka  naszych  kochanych  dziewczyn  i  chłopców (również  bohaterów) . Bosze.. jak ja się popłakam   ,jak oni się strasznie zmienili. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K